Jak długo może trwać "wieczny" ogień?

mmur 08/21/2017. 15 answers, 13.257 views
reality-check chemistry fire

Jak długo może trwać "wieczny" ogień?

W pewnym momencie ogień jest bardzo duchowo ważny dla pewnych ludzi - tak ważne, że budują wokół siebie miasto i zaczynają rozwijać imperium, którego główną motywacją jest dostarczanie paliwa do ognia. Wierzą, że jeśli spłonie silnie, osiągną sukces, jeśli się zawieruszą, staną w obliczu trudów, a jeśli kiedykolwiek zgaśnie, koniec świata wkrótce nastąpi.

Zakładając, że ogień znajduje się w jamie o połowę mniejszej od basenu olimpijskiego. Ochrona przed żywiołami, usuwanie popiołu i poszerzanie dołu są łatwe do wykonania. Dostępne paliwa to drewno i węgiel (łajno jest bluźniercze). Czy ten "wieczny ogień" może być spalany przez dziesięciolecia lub stulecia? Jeśli tak, to w którym momencie wymagania dotyczące paliwa stają się nadmiernie nieuzasadnione (tj. Wylesienie przeciętnego kontynentu)? Czy są jakieś inne oczywiste problemy z istnieniem tego ognia?

5 Comments
38 Baldrickk 07/27/2017
Zamknij oczy. Daj mi swoją rękę.
6 Grimm The Opiner 07/27/2017
Wymagania dotyczące paliwa? Ile paliwa pali ogień w porównaniu do wioski? To samo? Mniej, całkiem możliwe. W starożytności Zoroastrianie mieli wieczny "oryginalny" płomień. Cóż, mieli kilka. A kiedy już masz dogmat, który stwierdza, że ​​"jest to (teraz) pierwotny, wieczny płomień", wtedy rzeczywistość staje się łatwiejsza do opanowania. :-)
18 mouviciel 07/27/2017
@mmur - Czy masz na myśli jak w zoroastryjskich świątyniach ognia ? Ta w Yazd w Iranie pali się od 470 roku.
2 RedSonja 07/28/2017
Stworzone przez człowieka wieczne pożary nie są. Jeśli zgaśnie (neofita puka go, pomocnik zasypia lub nagle wydmuchuje go wiatr), oni po prostu zapalają go ponownie.
8 ГляОпаОпа 07/28/2017
wieczne, to oczywiste

15 Answers


adaliabooks 07/29/2017.

Natura twojego pytania sprawia, że ​​brzmi to tak, jakby ogień już tam był, że ci ludzie go znaleźli, a nie zapalili. W takim przypadku odpowiedź Willa jest idealna (i łatwo można było zrozumieć, dlaczego prymitywni ludzie mogą być pod wrażeniem czegoś takiego i uważają to za duchowo ważne).

Ale jako ktoś, kto regularnie pracuje z drewnem zapalanym ogniem (konkretnie piecem do pizzy opalanym drewnem) myślałem, że podam alternatywny kąt.
To, czego chcesz, to efektywność, aby zminimalizować zużycie paliwa przy jednoczesnym utrzymaniu płomienia. Nie mówisz o wiele bardziej wydajnie niż piece do pizzy, gdy mówisz o paleniu drewna.

Nasz piekarnik ma mniej więcej 1m średnicy, a prawdopodobnie 30-40cm wysokości pośrodku i do utrzymywania ognia o temperaturze 500 - 600 ° C wymaga tylko 1 średniej wielkości kłody (suszonego drewna liściastego) co pół godziny. Oczywiście patrzysz na znacznie większy ogień niż ten, połowa basenu olimpijskiego ma 25 metrów długości, więc powiedzmy, że ma średnicę o średnicy 25 mz wysokością około 6 metrów (nie sądzę, żeby skalować wysokość 1: 1 jest idealny). A gorętszy ogień płonie szybciej. Prawdopodobnie szukasz więcej spektaklu niż ciepła, co oznacza utrzymanie większego płomienia niż zwykle w piecu do pizzy.
Mimo to myślę, że można powiedzieć 75 logów co pół godziny, co byłoby około 56 kg (przy założeniu średniej na dziennik wynoszącej 750g), czyli 112 kg na godzinę. Co daje 981 ton rocznie.

EDYCJA: Dzięki Joe w komentarzach za wskazanie błędu w moich obliczeniach tutaj. Przeredagowałem je od zera. Rezultat końcowy to w rzeczywistości dużo mniej miejsca, ponieważ za pierwszym razem zrobiłem bałagan.
Tempo wzrostu i wielkości drzew jest nieco trudne, ale żywy dąb (z USA) najwyraźniej może osiągać wysokość 18 mi szerokość 24 m średnio od 75 lat. Jeśli przyjmiesz, że tylko 10% z tego 10368 m3 jest w rzeczywistości drewnem, to dostajesz 767 kg drewna [gęstość 0,74 (103 kg / m3)], co oznacza, że ​​będziesz potrzebował 1279 dębów rocznie, aby twój ogień się palił.
Okazało się, że te obliczenia były błędne, w oparciu o informacje na tej stronie okazałoby się, że pojedynczy dąb prawdopodobnie da w sumie 7860 kg drewna, czyli około dziesięć razy więcej niż moje oryginalne obliczenia (skorygowane o błędy) przyniosą. Oznacza to, że będziesz potrzebował 124 dębów rocznie, aby Twój ogień się palił. Uprawa tego drzewa zajęłaby około 18 akrów. Oczywiście, te drzewa potrzebują 75 lat, aby osiągnąć dojrzałość, więc powinieneś mieć 1,350 akrów drzew w różnych stanach wzrostu, które zastępujesz w trakcie podróży.
Post Edit: To wciąż jest prawdopodobnie na wysokim poziomie, jak Joe wspomniał, że celowe gospodarowanie i zarządzanie może drastycznie zmniejszyć wymaganą przestrzeń, ale 1350 akrów naprawdę nie jest dużo.

Popiół i dym nie byłyby tak dużym problemem, jak wiele osób sugerowało, piec do pizzy produkuje bardzo mało z powodu kombinacji suszonego pieca paliwa (więcej o tym za chwilę) i ciepła. Szacowałbym z doświadczenia, że ​​z 72 kg spalonego drewna kończy się około 3 - 4 kg popiołu. To może się jeszcze poprawić ze względu na gorętszą naturę twojego wiecznego płomienia, ale nawet w tym tempie oczyszczasz 54,5 ton popiołu rocznie (140 kg dziennie). To dużo, ale nie sądzę, że jest to niemożliwe do opanowania, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że jest on odpowiedni do różnych zastosowań.

Chciałbym sobie wyobrazić raczej niż pojedynczy wielki ogień, który palicie, że zamiast tego wasz ogień poruszałby się po kopule jak zegar. Jeśli podzielisz obwód na 24 godziny, otrzymasz 3m plasterków. Co godzinę wypełniasz jeden z tych kawałków drewnem (lub pół raz na pół godziny), aby płomień stale poruszał się po strukturze, co pozwala na wyczyszczenie pozostałych stron (nadal z pewnym trudem, ponieważ kopuła zatrzyma to ciepło i nadal jest very gorąco) z długimi szczotkami i grabiekami itp.
Oznacza to również, że może istnieć wiele kominów i wejść do układania drewna, w razie potrzeby można je również czyścić po kolei.

Używałbyś ciepła ognia do efektywnego suszenia swojego drewna, istnieje wiele sposobów, dzięki którym możesz to zrobić, co zwiększa efektywność spalania i zmniejsza dym.

Inną zaletą tej metody jest to, że otrzymujesz skomplikowaną, świętą strukturę kopuły, którą Twoi wyznawcy mogą podziwiać (która również chroni Wieczny Płomień przed żywiołami), może być również wykorzystana jako ogromna piekarnia, jeśli nie jest to brane pod uwagę. zbyt świętokradztwo.

Ogólnie rzecz biorąc nie wydaje mi się, aby było to logistyczne i powinno być w granicach rozsądku.

5 comments
7 Morgen 07/27/2017
Rozpowszechniajcie pogłoski, że chleb wypiekany przez święty ogień przynosi wyjątkową siłę, a pieczenie staje się święte, a nie świętokradztwo.
5 Morgen 07/27/2017
Być może, ale nie bez precedensu, sposób, w jaki poświęcano ofiarę w starożytnych świątyniach izraelickich, był podobny do świętego grilla - "spalone" ofiary były zwykle po prostu "ugotowane". Kapłani dostali porcję, ale tak samo było z suplikantami.
6 adaliabooks 07/27/2017
@Morgen Tak naprawdę cała sprawa jest tylko przykrywką dla średniowiecznej piekarni i grilla. Czciciele przynoszą drewno i "ofiary" (jedzenie), które gotuje się dla nich. W rzeczywistości można powiedzieć, że to pochodzenie płomienia i świętość przyszły później.
4 feelinferrety 07/27/2017
W pobliżu może znajdować się również łaźnia wspólna, aby zrównoważyć część ciepła, z jakimś kanałem / wachlowaniem podgrzanego powietrza do podstawy konstrukcji (opcjonalnie pęcherzyki jacuzzi). Również łaźnia parowa (sauna). Zasadniczo każdy aspekt życia (budynki z cegieł, podgrzana żywność, samooczyszczanie ...) można uznać za duchową.
6 T. Sar 07/28/2017
taking notes for the next D&D Campaign Ogniste pizze pizzo walczą z bohaterami o posiadanie magicznej, nieśmiertelnej receptury na katakumbach Piekarnika Zagłady. Hm. Powiedziałbym, że jest zbyt tandetny, ale w rzeczywistości poprawiłoby to pizzę.

Will 07/26/2017.

Yes.

Wikipedia ma dobry artykuł na temat wiecznych płomieni, które są zasilane przez podziemne złoża gazu ziemnego. Te depozyty mogą być ogromne, jak wiemy teraz, ponieważ wysysamy gaz i używamy go do naszych podgrzewaczy ciepłej wody. Mogą długo karmić płomień. W powiązanym artykule odnotowano kilka znanych, że spaliły się przez tysiące lat.

Proponuję, abyś wymodelował swój wieczny płomień w kraterze gazu Darvaza . wprowadź opis obrazu tutaj Jest to zawalony depozyt gazu ziemnego, który podpalili Sowieci, ponieważ uważali, że będzie tak chłodno i mieli rację. Palą się od 70 lat.

z http://news.nationalgeographic.com/news/energy/2014/07/140716-door-to-hell-darvaza-crater-george-kourounis-expedition/#/81745.jpg wprowadź opis obrazu tutaj

To jest duże.

5 comments
9 Paul TIKI 07/26/2017
ile razy mogę przegłosować? Tylko raz. bummer. to jest niesamowicie fajne. Przypominają mi także opowieści o spalaniu pokładów węgla przez dziesięciolecia w górach. Nie wrzucałbym tam zbyt wiele rzeczy, ponieważ coś takiego sprawiłoby, że usuwanie popiołu było niezwykle trudne
45 Caleb Brinkman 07/26/2017
"ponieważ myśleli, że będzie tak fajnie i mieli rację" +1
13 That1Guy 07/26/2017
Palą się od 1971 roku - czyli 46 lat.
11 MSalters 07/26/2017
@ That1Guy: Inni palą od wielu tysiącleci. Paląca się góra, Australia płonęła przez 6. Kilka nędznych stuleci to nic.
20 Octopus 07/27/2017
Jest to na wpół dobra odpowiedź, ponieważ odnosi się do krateru gazowego Darvaza, ale fakty są tandetne. Od 70 lat nie pali się. "Bo myśleli, że będzie tak fajnie" not jest powodem, dla którego płonie. Ludzie prawdopodobnie przegrywają, ponieważ nauczyli się czegoś, o czym nie wiedzieli, nie dlatego, że jest to odpowiednia odpowiedź.

Andrew Neely 07/27/2017.

Tak. Zasadzają las drzew (odnawialny zasób), który może być użyty tylko do świętego płomienia. Wierny może także przyjść i wrzucić do ognia ofiary (drewno, węgiel, siano itp.). Mogli również wycinać modlitwy w kłody, które zostaną włożone do ognia.

3 comments
8 BrettFromLA 07/26/2017
Miły akcent o kultywowaniu lasu i rzucaniu ofiar w święty ogień!
20 Harris Weinstein 07/27/2017
W rzeczywistości byłoby to interesującą tradycją, aby dawali sobie nawzajem drewniane prezenty, o których wiedzą, że ostatecznie zostaną ofiarowane płomieniom.
Shawn V. Wilson 07/31/2017
Zgodnie z artykułem en.wikipedia.org/wiki/Eleventh_Night, niektóre miejsca wykorzystują żetony wierzby na ogniska, a do następnego roku wierzby odrosły na tyle dobrze, że można je ponownie wykorzystać.

Rolen Koh 07/27/2017.

Jeśli przejdziemy przez przykłady z prawdziwego świata, dwa znaczące przykłady to:

  1. W Yanartaş w Turcji ogień palił się od ponad 2500 lat.
  2. Pożar Palącej Góry w Australii palił się od ponad 6000 lat.

Jednak jeśli szczególnie szukasz płomienia ognia, to ogień w kraterze gazowym Darvaza płonie od 1971 roku lub około 46 lat. Więc masz pomysł, że jeśli pod ziemią jest jakieś źródło paliwa, takie jak węgiel lub gaz ziemny, to ogień może palić przez tysiące lat, a może nawet więcej.


pjc50 07/27/2017.

"Half Olympic Pool" to huge pożar. Głównym problemem jest to, że ludziom bardzo trudno jest zbliżyć się do tankowania. Nie określono poziomu technologii, więc może to stanowić problem.

Promieniowane ciepło będzie wysokie. Będziesz musiał zachować duży obszar wokół ognia, dziesiątki metrów. Smuga dymu również stanowi problem. Nie tylko stanowi zagrożenie dla zdrowia, jeśli zostanie wdmuchnięty do miasta, gorące popioły będą przewożone setki metrów i potencjalnie mogą spowodować pożar. Twoje miasto dookoła musi być kamieniem z bardzo małą konstrukcją z drewna.

Ochrona przed żywiołami not stanowi problemu; ogień tej wielkości będzie palił się przez dni deszczu lub śniegu pod warunkiem, że woda nie gromadzi się u podstawy. Z tego i innych powodów, takich jak usuwanie popiołu i widoczność, możesz chcieć utrzymać ogień na podwyższonym poziomie, a nie w dole, na masywnej kamiennej kratownicy przeciwpożarowej.

Jeśli użyjesz ognia do wspólnego ogrzewania i gotowania, zmienisz jego zużycie na paliwo domowe, a jego zapotrzebowanie na paliwo będzie można kontrolować. W przeciwnym razie tankowanie ponownie nakłada na Ciebie wymagania logistyczne - nie tylko wycinanie drzew, czy kopanie węgla, ale wysyłka tego samego. Zauważ, że jednym z pierwszych zastosowań żelaznych szyn kolejowych była pomoc w wysyłaniu danych wejściowych do żelaznych pieców!

Oczywiście, jeśli twoje miasto zostanie kiedykolwiek oblężone, po kilku dniach ogień znacznie się zmniejszy ...

Możesz ulec pokusie, by poradzić sobie z problemem popiołu poprzez wyrzucenie go do rzeki, ale to zabije rzekę. W przeciwnym razie skończysz z Fly Ash Mountain w pobliżu miasta.

4 comments
2 ACarter 07/27/2017
+1 najlepsza odpowiedź. Prawdziwym problemem będzie to, jak bardzo zbliżysz się do niego, a skutki wielkiego ognia
2 mmur 07/27/2017
Tak, wydaje się, że jeśli ludzie będą musieli podejść do ognia (albo go podsycić, zebrać popiół, albo wykonać jakiś rytuał), być może będzie on mniejszy. Jeśli chodzi o usuwanie popiołu i unikanie konstrukcji drewnianej, czy miasto może być zbudowane z popiołów lotnych lub czegoś w tym rodzaju?
8 pjc50 07/27/2017
Beton na bazie popiołu to bardzo dobry pomysł - sciencedirect.com/science/article/pii/S2090447914001610
Level River St 07/29/2017
Popiół drzewny jest bogaty w potas (który drzewo wzięło z ziemi przy życiu) i może być użyty jako nawóz. Jest również wysoce alkaliczny, co stanowiłoby problem dla roślin kochających kwas. Ale my celowo stosujemy wapno do gleby dla roślin kochających alkalia. Tam gdzie wapno jest potrzebne, popiół byłby lepszy niż wapno, ponieważ wapno tylko zwiększa zasadowość bez dodawania potasu do gleby.

Alexander 07/26/2017.

Nawet w małym kraju nie stanowi to żadnego problemu.

Pula olimpijska ma powierzchnię 1250 m kw. Przy założeniu, że przeciętne palenisko ma powierzchnię 0,5 m kw., Pożar ten będzie odpowiadał 2500 palenisk - znaczących dla wioski, ale nieistotnych dla miasta. Pamiętaj, że karmienie tego ognia ma pierwszeństwo przed każdym paleniskiem. O ile twoje otoczenie nie znajduje się w strefie bezdrzewnej i nie ma złóż węgla, masz praktycznie zagwarantowaną wystarczającą ilość paliwa.

Tym, co może powstrzymać ten pożar, jest klęska żywiołowa (huragan, powódź itp.) Lub przerwanie służby spowodowane wojną lub poważnymi niepokojami.

3 comments
7 Scott 07/27/2017
Nie wierzę, że ilość zużytego paliwa drzewnego na minutę jest proporcjonalna do powierzchni ognia. Większy ogień jest gorętszy i większy, co powoduje szybsze spalanie paliwa. Również palenisko prawdopodobnie ma powierzchnię 40 cm na 40 cm (0,16 m2) i będzie świecić tylko przez 6 godzin dziennie. Oznacza to, że pula będzie odpowiednikiem palenisk 31 tys., Lub miasta o populacji 124 tys., Z 4 osobami i 1 paleniskiem na gospodarstwo domowe. To jest odpowiednik Paryża w około 1250 roku
4 WernerCD 07/27/2017
Więc ... płonie szybciej ... Od czasu do czasu rzucaj kilka pierwszych królików i dziewic. Utrzymuje płomienie w czystości i wszyscy wiemy, że płoną powoli.
1 Alexander 07/27/2017
@Scott, prędkość spalania zależy od ilości paliwa, które dodajemy. Jeśli chcemy wielkiego ogniska, obliczenia będą inne. Również 40x40 cm wygląda jak mniejszy piec kuchenny. Każdy tradycyjny piec opalany drewnem, który widziałem, był większy w co najmniej jednym wymiarze. Kominki grzewcze są zdecydowanie większe.

Rodrigo A. Pérez 07/26/2017.

Podobnie jak @Will, ja też myślałem o Darvaza, gdy tylko przeczytam twoje pytanie ...

Ale jest więcej subtelności do przemyślenia, głównie ze względu na proponowany rozmiar dołu. Pomysł trzymania pobliskiego lasu jest naprawdę uroczy, ale:

  1. Twierdzisz, że wyeliminowanie popiołów jest łatwe. Myślę, że możesz mieć problem z dotarciem do środka dołu.

  2. Następnie musisz dowiedzieć się, jak pozbyć się popiołów. Jedzenie dla lasu? Ok, ale masz bardzo alkaliczną substancję (przeczytaj żrącą po zmieszaniu z wodą), nie wspominając o konieczności chłodzenia tak dużej ilości materiału na stałe.

  3. Tylko sama ilość paliwa jest oszałamiająca. Pomyśl o tym, jak szybko pożar lasu pochłania akry i akry w ciągu tygodnia. Jasne, twój ogień jest kontrolowany, ale możesz chcieć zrobić kilka liczb, aby pojęcie było prawdziwe.

Te trzy punkty przywracają cię do korzystania z depozytu gazu ziemnego i do pomysłu Darvaza. Twoim głównym problemem jest niepewność co do wysokości depozytu, choć będzie trwała długo. Właśnie w ubiegłym roku US Geological Survey ogłosiło największe złoża gazu i ropy, jakie kiedykolwiek znaleziono. Ma 16 bilionów stóp sześciennych gazu. Robisz matematykę ... W każdym razie pomyśl, że spalimy cały ten gaz, i że są wykorzystywane tysiące innych złóż, więc wpływ jednego dużego ognia na atmosferę prawdopodobnie nie będzie zauważalny.

Jeszcze jedno ... po prostu możesz twierdzić, że dokładnie wykonałeś swoje badania, poszukaj Kopalni Kopalni Centralia w Wikipedii;)

5 comments
3 IllusiveBrian 07/27/2017
Mogą one poradzić sobie z popiołem poprzez "poruszanie" ognia wokół dołu przez ostrożne umieszczanie paliwa i usuwanie popiołu z obszarów, które nie są w ogniu lub pożar na szczycie kraty, która spada do dużej podziemnej rzeki ( chociaż nawet to może się zatkać).
1 Denis de Bernardy 07/27/2017
FYI to nie największy z dotychczas znalezionych. Zwykle największy w ostatnich latach. 16 bilionów stóp sześciennych nawet nie odnotowuje wzmianki o największych odkrytych polach wikipedii: en.wikipedia.org/wiki/List_of_natural_gas_fields
mmur 07/27/2017
Pożar gazu ziemnego ma wiele do zaoferowania, szczególnie, że wydaje się nadprzyrodzony tym, którzy go nie rozumieją. Mimo to jestem również przywiązany do idei ludzi, którzy muszą podsycać ogień (jeśli nie, żeby go nie gasić, przynajmniej by zapalił się jaśniej / gorętszy) - to teoretycznie promowałoby ekspansje i budowę infrastruktury.
1 mmur 07/27/2017
Jeśli chodzi o usuwanie popiołu, wyobrażam sobie, że część paliwowa ognia znajduje się na lekko uniesionym ruszcie, tak że popiół może spaść poniżej i zostać przesuniętym na bok przez bardzo długie, ognioodporne wiosła. Zebrany popiół można następnie przekształcić w cegłę / cement.
Mr.Mindor 07/27/2017
@musisz problem z podniesioną kratką, jest to, że ograniczy to, jak długo ogień może palić zanim struktura, w której znajduje się dom, musi przejść poważną konserwację ... Kratka zostanie powoli osłabiona / zdegradowana przez ciepło i będzie okresowo potrzebować być zastąpionym. Które mogą wywoływać pytania o "wieczność" ognia. Oczywiście, dopóki jest zrozumiały, że płomień jest wieczny, a nie struktura, i że dom płomienia jest od czasu do czasu aktualizowany, to może nie jest problemem.

Ash 07/27/2017.

Jak zauważyli ludzie, paliwo nie stanowi poważnego problemu, jeśli masz w sobie nawet odrobinę zapału religijnego i zdrowy rozsądek. Dlatego ukrywanie płomienia prawdopodobnie będzie prawdziwym problemem od samego początku, chyba że płomień znajduje się w jakiejś części świata, która nie doświadcza nagłych poważnych zdarzeń pogodowych, które zaskakują współczesnych meteorologów, nie mówiąc już o chłopach w młodszym wieku. Popiół drzewny jest jednak dobrym nawozem, więc masz pozytywny produkt uboczny iw rzeczywistości nie chcesz, aby płomień był większy niż z różnych przyczyn logistycznych, jeśli przestawi się na spalanie węgla, wówczas usuwanie popiołu staje się większym problemem także.

Zakładając, że od tego czasu powiedzieliście, że schronienie przed żywiołami jest łatwe, że wieśniacy odchodzą za burtę i wytrzymują dziwadła, to na dłuższą metę decydującą kwestią może być sam fakt, że Płomień jest ikoną religijną i wiąże się z fortuną i prestiżem. jego miasto-państwo. Przypomina mi się chińskie Ministerstwo Rybołówstwa o połowach; od wielu lat naukowcy uważali, że światowe łowiska ulegają zmniejszeniu, ale oficjalne liczby z Chin wzrastają z roku na rok, więc odrzucili wyniki swoich badań na innych łowiskach jako nieprawidłowe, okazało się, że Ministerstwo prowadzi politykę raportowanie zwiększonego zasięgu, niezależnie od faktycznych liczb, które faktycznie spadały. Teraz, jeśli Kult Płomienia miałby decydować z powodów narodowej dumy, bezpieczeństwa i dobrobytu, że "Płomień musi się powiększyć!", I być widzianym przez ludzi, by wzrastać, regularnie będziecie musieli zacznijcie się martwić, ponieważ ta postawa prowadzi do szaleństwa. Dostajesz apetyt na zwiększanie dużych wzrostów w coraz bardziej regularny sposób, dopóki twoje miasto nie zburzy budynków, by zrobić miejsce dla Płomienia i wyczerpuje rezerwy mieszkaniowe do momentu, w którym import paliw stanie się całym punktem handlu zagranicznego i usunie z rynku skarbiec, by nakarmić ich płonącego boga. Wystarczy pojedyncza zaginiona karawana, a Płomień się zawiedzie, a ludzie będą oczekiwać, że pójdzie na nich zagłada, co nastąpi, jeśli w nią uwierzą.

2 comments
Mad Physicist 07/27/2017
Przegłosowane dla nazwy użytkownika. Jak możemy Cię usunąć? :)
Ash 07/27/2017
@MadPhysicist Zasadniczo z łopatą po fakcie, ale w tym przypadku z łopatą podczas pracy nad brzegiem w przyrostach powinna działać. ;)

Dan S 07/27/2017.

Podobno w Varanasi (Indie) palił się uroczysty ogień przez około 5000 lat i uważam, że używają tylko drewna do rozpalania ognia. Sugeruje to, że twój pomysł nie jest zbyt daleko idący, jeśli ludzie przywiązują do niego wielką wagę.


Klaws 07/28/2017.

Spopielanie

Spalanie jak w "Spopielaniu jest procesem przetwarzania odpadów, który obejmuje spalanie substancji organicznych zawartych w odpadach." Zobacz https://en.wikipedia.org/wiki/Incineration

Poważnie. Prowadzą sprzedaż odpadów dla sąsiednich miast. Dopóki "płomień płonie silnie", ich gospodarka odnosi sukces.

Jedynymi odpadami, których nie przetwarzają, są łajno. Dung jest nie tylko bluźnierczy, ale także śmierdzący.

Zwróć uwagę, że w rzeczywistości niektóre wierzenia religijne pochodzą z przyczyn ekonomicznych. Czasami łatwiej było egzekwować pewne "regulacje handlu / gospodarki", ukrywając je jako prawa religijne.

Pożar może trwać najprawdopodobniej do czasu egzekwowania prawa ochrony środowiska (być może poprzez dyplomację / wojnę / przemoc z innych miast-państw). Mogą to utrzymać, mimo że wykorzystują filtry, katalizatory - lub wytwarzają energię elektryczną lub mechaniczną, która jest tak cenna dla światowej gospodarki, że zanieczyszczenie jest akceptowane.

1 comments
1 KalleMP 07/30/2017
Śmieci nie są odpadami, to nawóz, prawdopodobnie dlatego, że nie wolno go w ogóle spalić.

feelinferrety 07/28/2017.

Chciałem tylko dodać kilka fragmentów, ponieważ pomysły innych osób były tak inspirujące. Uznano, że koncepcja ta jest nie tylko wykonalna, ale faktycznie istnieje IRL. Opierając się na innych odpowiedziach / komentarzach, stworzyłem również pewne aspekty codziennego życia w moim kufrze. Większość z nich już napisałem w komentarzach, ale miałem dość powiedzenia, że ​​pomyślałem, że powinienem napisać pełny wpis i może wrócić, by dodać więcej później.

Jeśli wybrałeś strukturę kopuły, ogień może być użyty do zapewnienia stałego strumienia oczyszczonej wody przez użycie odwróconej kopuły (pomyśl: gigantyczny wok) na szczycie płomieni, aby utrzymać wodę, która spłynęła na szczyt kopuły i spłynęła w dół sufit do kanałów wokół zewnętrznego obrzeża konstrukcji.

Płonący węgiel i popiół można również wykorzystać w "piecach ziemnych" - wykopać dół, zrzucić resztki pożaru na dnie, duży garnek na wierzchu (formalna konstrukcja murowana opcjonalnie - może po prostu obniżyć doniczkę, a następnie uzupełnij materiałem izolacyjnym) i wróć do uroczego gulaszu kilka godzin później, NASTĘPNIE zmieniając w klocki, jak proponował ktoś inny. Możesz również wrzucić tu całe zwłoki zwierzęce lub pojedyncze posiłki owinięte w bambus lub liście bananowca.

Ktoś inny stwierdził, że bambus niekoniecznie jest najlepszym paliwem, ale zachowałoby się społeczeństwo, aby zachować gaj jako źródło zapasowe (w przypadku, gdyby las ulegał pożarowi, lawinowi, chorobie, grzybowi itp.), Ponieważ jest dość wytrzymały i może być używany do budowania, a liście do krystalizacji, gotowania i noszenia.

W pobliżu może znajdować się również łaźnia wspólna, aby zrównoważyć część ciepła, z jakimś kanałem / wachlowaniem podgrzanego powietrza do podstawy konstrukcji (opcjonalnie pęcherzyki jacuzzi). Również łaźnia parowa (sauna). Zasadniczo każdy aspekt życia (budynki z cegieł, podgrzana żywność, samooczyszczanie ...) można uznać za duchową.

Struktura zawierająca ogień może być również usuwalna, posiadać wysuwany sufit lub zawierać "świetliki" dla pirotechniki w święta. Poprzez eksperymentowanie twoi ludzie odkryją pewne kolory i efekty (iskry, kolorowe dymy, trzaski i piszczenie itp.), Które można osiągnąć za pomocą pewnych minerałów i esencji. Dzięki idei świetlików mogą one znajdować się wokół zewnętrznych krawędzi pokrywy, aw dni zdarzeń można użyć woskowych sznurów, aby stworzyć wąsy docierające do nich, a dzięki dodatkowym kontrolowanym źródłom paliwa księża mogą stworzyć naprawdę fantastyczną choreografię.


Adrian Zhang 07/28/2017.

Na bardzo długo. Istnieje wiele ogromnych pokładów węgla, które palą się od wielu dziesięcioleci. "Płonąca góra" Australii ma spalanie pokładu węgla przez 6000 lat. Przy interwencji człowieka (tj. Przesuwanie paliwa do ognia, częste usuwanie popiołu, stała wentylacja itp.) Zdeterminowane społeczeństwo uzbrojone w dużą ilość czegoś, co powolne spalanie, jest przeznaczone do utrzymywania ognia przez bardzo długi czas.

Oczywiście są oczywiste problemy; częstych pracowników w ogniu, jeśli nie są odpowiednio chronieni, prawie na pewno rozwinie się jakaś choroba płuc z ciągłego oddychania popiołem splecione płomienie, a także ogień jest stałym zagrożeniem i źródłem zanieczyszczenia. Optymalnie, budynek byłby wykonany z wysoce ognioodpornych materiałów (takich jak cegła ogniotrwała lub Kaowool), aby ogień nie wymagał gaszenia, gdyby wymknął się spod kontroli.

Inny problem. Czy to jest wielkie ognisko, czy tlący się żar? Oba kwalifikują się jako ogień, ale jeden jest znacznie bardziej imponujący niż drugi. Optymalnie, paliwo powinno zostać pocięte, aby zmaksymalizować powierzchnię, a tym samym bardziej ognisty ogień. Tak, to było zamierzone.

Innym pomysłem (redundancja!) Byłoby użycie gazu (propanu, LNG itp.), Co powoduje, że duży olbrzymi płomień rozszerza się znacznie. Zasadniczo duża lampa lutownicza z przerażającą stechiometrią. Jest to znacznie droższe, ponieważ wielu wiernych przeciwdziała gazom. Ale jeśli to naprawdę święty ogień, baw się dobrze.


jmoreno 07/30/2017.

Ponieważ istnieją prawdziwe wieczne pożary, sugerowałbym, aby to zrobić i połączyć je z religią. Miejcie w pobliżu Miasto Płomienia najlepiej je otaczające), gdzie religijnym obowiązkiem jest rozpoczęcie ognia od źródła, a następnie utrzymywanie go tak długo, jak to możliwe. Te mniejsze pożary nie muszą być duże, po prostu nie mogą wyjść. Może to hańba lub znak illucka. Wymaga się, aby ogień był przydatny, a pozwalając mu wymrzeć, stracił wszelką część własności, na której się znajdował. Wiele możliwości.


Charles Jacks 07/31/2017.

Wieczny płomień może być utrzymywany tak długo, jak płyną rzeki, trawa rośnie i znaki słońca. Co jeśli jesteś narodem Pierwszego Narodu, dopóki biały człowiek nie znajdzie złota lub czegoś innego, czego pragnie w ziemi pod ogniem. Każda historia wymaga konfliktu. Widocznie.


Vishnu 08/01/2017.

Ogień wymaga energii, naszym najobficiejszym źródłem są gwiazdy. Trwają one około 5 miliardów lat i używają syntezy jądrowej.

"Miasto" zbudowane wokół gwiazdy nazywa się Dyson Sphere ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere , także Dyson Nets i podobne) lub Ringworld ( https://en.wikipedia.org/wiki/ Ringworld ).

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags