Menedżer jest zdenerwowany, ponieważ poprosiłem dział HR o wyjaśnienie polityki firmy po tym, jak mi ją wyjaśnił

anon 10/03/2017. 9 answers, 17.706 views
communication united-states human-resources manager company-policy

Jestem nową wypożyczalnią i ostatnio miałem swoją pierwszą 3-miesięczną recenzję. Uzyskałem ogólnie zadowalającą ocenę, ale byłem krytykowany za zbyt daleko od mojego biurka. Według mojego menadżera, moja pora lunchu (rzadko ponad 30 minut) nie wlicza się do 8 godzin pracy oczekiwanej każdego dnia. Powiedział mi, że został poinformowany o orientacji, ale nie pamiętałem, żeby tak było.

Sprawdziłem później podręcznik i znalazłem tam wymienione zasady:

Oczekuje się, że pracownicy będą pracować między godzinami podstawowymi w godzinach 9.00-15.00 lub zgodnie z ich umowami z konkretnymi klientami. Elastyczne planowanie lub elastyczny czas pracy są dostępne w niektórych przypadkach, aby umożliwić pracownikom zmianę ich początkowych i końcowych czasów każdego dnia w ustalonych granicach. Czas Flextime może być możliwy, jeśli możliwe jest uzgodnienie wzajemnie wykonalnego harmonogramu z zaangażowanym przełożonym. Jednak kwestie takie jak potrzeby kadrowe, wyniki pracownika i charakter pracy będą brane pod uwagę przed zatwierdzeniem czasu Flex.

Jednodniowa porcja lunchu jest zapewniona każdego dnia, na co pozwala harmonogram. Przerwy na lunch powinny być podejmowane w godzinach od 11.00 do 14.00, aby pracownicy byli dostępni w optymalnych godzinach dla naszych klientów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Pracownicy, którzy zdecydują się nie brać lunchu w danym dniu, mogą zostać zwolnieni wcześniej po zatwierdzeniu przez organ nadzoru przed zakończeniem dnia pracy. Pracownicy są zwolnieni ze wszystkich aktywnych obowiązków i ograniczeń podczas posiłków i nie będą wynagradzani za czas.

Uważam, że polityka jest niejednoznaczna, więc wysłałem e-mail do Mary z działu HR, który zrobił moją orientację:

Cześć Mary,

Właśnie czytałem podręcznik i chciałem wyjaśnić zasady dotyczące czasu na lunch - aby dostać się w moje minimum osiem godzin, gdybym wszedł o 9 i zjadłbym godzinę na obiad z mojego biurka, musiałbym zostać do 6, prawda?

Najlepsze, Anon

Przekazała go innemu przedstawicielowi HR, ponieważ nie znała wystarczająco podręcznika, by odpowiedzieć na to pytanie. Przedstawiciel HR odpowiedział, że mój przełożony rzeczywiście był poprawny, a mój menedżer odpowiedział na jej odpowiedź. Najwyraźniej rozmowy HR nie są tak poufne, jak mi się wydawało.

Mój menadżer napisał do mnie zły email:

Jestem bardzo zaskoczony tym, że pytasz o to po raz kolejny, gdy szczegółowo omawialiśmy ten temat podczas twojego 90-dniowego przeglądu. Dotarłem również do Mary i jesteśmy pewni, że nie omawiała 40-godzinnego tygodnia pracy, w tym lunchów i przerw, podczas orientacji. Mary prowadzi te sesje orientacji pracowniczej od lat i po raz pierwszy pracownik odchodzi od sesji myśląc, że 40-godzinny tydzień pracy obejmuje lunch i przerwy.

Ponadto, mimo że wzmocniłem oczekiwania ponownie podczas przeglądu o 40 płatnych / produktywnych godzin. Jako pracownik najemny oczekujemy, że każdy członek naszego zespołu przedstawi pełny 8-godzinny dzień, aw razie potrzeby dodatkowe godziny, aby upewnić się, że spełnimy oczekiwania projektu i klienta. Daj mi znać, jeśli będziemy musieli omówić to bardziej szczegółowo.

To mnie zaskoczyło, ponieważ nie sądziłem, że zrobiłem coś złego. Co więcej, jeszcze przed zatwierdzeniem przez dział HR natychmiast reagowałem na jego opinie i nie było żadnych reklamacji.

Jak, jeśli w ogóle, mam odpowiedzieć?

5 Comments
Monica Cellio♦ 10/04/2017
Komentarze nie są przeznaczone do rozszerzonej dyskusji; ta rozmowa została przeniesiona na czat .
8 corsiKa 10/05/2017
Twój tytuł mówi "Menedżer jest zdenerwowany", a twoje pytanie mówi "zły e-mail" - muszę czegoś pomijać - czy możesz wyjaśnić, co z tego e-maila prowadzi do przekonania, że ​​Twój menedżer jest zły?
1 Agent_L 10/05/2017
Wniosek o wyjaśnienie: jaka jest jurysdykcja? W moim (Polska) obowiązuje 15-minutowa przerwa nakazana prawem, która wlicza się do 8h.
1 Chris E 10/05/2017
@Agent_L Stany Zjednoczone i tutaj, 15-minutowe przerwy, o których mówisz, są traktowane inaczej niż lunch, który zwykle nie jest opłacany. Nie znam też żadnego stanu w Stanach Zjednoczonych, który wymaga płatnego obiadu, chociaż kilka z nich wymaga 10-15 minut płatnych przerw w ciągu dnia, niezależnie od lunchu. Niestety pracownicy "zwolnieni" (z których zazwyczaj zatrudnieni są pracownicy) są zwolnieni z tego wymogu, z wyjątkiem rzadkich przypadków.
2 TylerH 10/05/2017
Co jest dla ciebie niejednoznaczne: "Pracownicy są zwolnieni z wszystkich aktywnych obowiązków i ograniczeń podczas posiłków i will not be compensated za czas"? (nacisk mój)

9 Answers


Brian R 10/06/2017.

To rozczarowujące, że HR poczuł potrzebę skopiowania swojego menadżera i że twój menedżer jest tak pozornie niepewny, że postrzegają to jako lekceważący wobec nich. Niemniej jednak uczysz się o swojej firmie, jej środowisku i praktykach pracowników jako całości. W tym celu kilka myśli ...

  • Zaskoczyło mnie, że początkowo miałeś wrażenie, że przerwy liczą się w stosunku do godzin pracy. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​godziny pracy nie obejmują lunchu i przerw, które można podjąć, chociaż różne kultury firmy mogą być bardziej lub mniej elastyczne w wymiarze dziennym / tygodniowym.
  • HR ma służyć firmie i wdrażać jej politykę. Chociaż mogą istnieć pewne wewnętrzne wytyczne dotyczące tego, jak należy dzielić się interakcjami i istnieje kilka praw rządzących konkretnymi informacjami, generalnie nie powinieneś oczekiwać żadnego rodzaju "poufności lekarza-pacjenta" podczas rozmowy z nimi. Byłbym dziwny, że oni powiedzieliby swojemu menadżerowi, ale być może po prostu próbowali dać im do zrozumienia, że ​​otrzymałeś od HR pisemne oświadczenie dotyczące polityki, tak aby formalny zapis został sporządzony na wypadek, gdyby menedżer się nie zgodził.
  • Twój menedżer wydaje się zbyt agresywny lub wrogi w tej notatce. Spójrz na swoją kulturę firmy - czy jest to bardzo formalne, zorganizowane środowisko "starej szkoły"? Czy odnosisz się do wszystkich wyżej wymienionych osób jako "mr / mrs X"? Czy Twoi współpracownicy mają sztywny harmonogram i trzymają się minimum 8 godzin dziennie? Być może znajdujesz się w środowisku, w którym brakuje elastycznej równowagi między pracą a życiem prywatnym wielu współczesnych firm. Może się również zdarzyć, że Twój menedżer postrzega Cię jako wykonującego mniej pracy niż możesz być w stanie (bez względu na jakość) lub, że jesteś nowym pracownikiem, a więc chcą być bardziej surowi, zanim dasz ci pewną elastyczność.

In any case twój menedżer wydaje się być bardzo zaniepokojony. Bez względu na ważność ich umbrage lub jak rozsądne może się wydawać, zwrócili na to uwagę ścianą tekstu i rozsądnie jest odpowiedzieć. Zakładając, że jesteś fizycznie blisko, proponuję zatrzymać się i powiedzieć im:

  1. Doceniasz to, że zwrócili się oni do nich z troską o twoją obecność przy biurku i szczerze przepraszają, jeśli sprawiałeś wrażenie zwalniania.
  2. Sprawdzałeś w dziale kadr, aby uzyskać "rozwlekłą" wersję zasad firmy dotyczących godzin pracy, aby upewnić się, że przypadkowo nie popełniłeś żadnego innego faux pas .

Jeśli twoje poprzednie doświadczenie dotyczy pracy w godzinach, wspomnij, że nadal poznasz bardziej uporządkowaną i płatną pozycję i powtarzasz, że doceniasz to, że rozmawiasz z nim o tym, zamiast dawać ci kiepską recenzję.


Richard U 10/05/2017.

Wszyscy razem: HR IS NOT YOUR FRIEND

PLENTY Ci się PLENTY , a oto dlaczego:

Pójście do HR ALWAYS sprawia, że ​​sprawy są bardziej oficjalne, a Twój menedżer jest prawdopodobnie na miejscu. Pójście do działu kadr w związku z czymkolwiek, co ma związek z innym pracownikiem, spowoduje dochodzenie i jest to równoważne z miejscem pracy uderzenie nuklearne, i tak zostanie ono obejrzane. Przechodzenie do HR jest w rzeczywistości worse niż pokonanie czyjejś głowy, ponieważ teraz jest oficjalna rejestracja twojego menedżera, który ma problem z jednym ze swoich raportów. Właśnie dlatego jest to bardzo ważne dla twojego menadżera. Może za duża transakcja, ale tak się stało i właśnie tu jesteś.

Twój menedżer jest zirytowany z tobą i prawdopodobnie zostaniesz poddany dodatkowej analizie na najbliższą przyszłość.

Proste: "Przykro mi, to się więcej nie powtórzy". jest odpowiednie i upewnij się, że tak nie jest. Poza tym zdobycie zaufania menedżera zajmie trochę czasu. Jeśli potrzebujesz czegoś wyjaśnienia, udaj się do swojego przełożonego i zabierz słowo na słowo, chyba że wydarzy się coś niecodziennego.

Obecnie istnieje bardzo silny ruch, aby oczyścić ludzi, którzy są uważani za "toksycznych", niezależnie od ich wyników. Nie oznaczaj jako toksyczne .

TLDR:

Co zrobiłeś źle.

  • Sprawiłeś, że Mary wygląda tak, jakby nie wykonywała swojej pracy w twojej orientacji
  • Eskalowałeś coś do HR, które zwykle zarezerwowane jest na poważne sprawy
  • Zasadniczo nazwałaś swojego kierownika kłamcą, nie biorąc go za słowo
  • Otrzymałeś prawie tygodniowe wynagrodzenie za czas, kiedy nie byłeś przy biurku.
  • Znienawidziłeś swojego szefa, który zamiast przyjść ci na myśl, przypomniał ci o polityce po tym, jak zapłaciłeś za pracę, której nie zrobiłeś.

What to do now:

Powiedz: "Przykro mi z powodu moich działań i trudności z tobą, to się już nie powtórzy", a następnie być wybitnym pracownikiem, nie tylko w swoim zadaniu, ale także w umiejętnościach miękkich.

Możesz powrócić z tej sytuacji, ale tylko przez zastąpienie reputacji, która jest po prostu satysfakcjonująca, gdy jesteś wybitny. Zrób to, a ty i twój menedżer będziecie się z tego śmiać za kilka lat. Zrobiłeś sobie krzywdę, tak. Czy możesz odzyskać, tak.

1 comments
12 Monica Cellio♦ 10/04/2017
Moderator note: na to pytanie masz czat . Wiele odpowiedzi tutaj otrzymało komentarze, które stanowią więcej dyskusji i argumentów niż prośby o wyjaśnienia. Proszę, weź to wszystko na czat.

IDrinkandIKnowThings 10/03/2017.

How, if at all, do I respond?

"Masz rację, a ja przepraszam za nieporozumienie i nie spełnię twoich oczekiwań przed tym, co zrobię najlepiej, aby spełnić lub przewyższyć wszystkie twoje oczekiwania i zapewnić doskonałą wartość firmie w mojej służbie. "

Twój menedżer uważa, że ​​rzuciłeś wyzwanie autorytetowi w tej kwestii, udając się do HR. Chociaż prawdopodobnie nie było to twoim zamiarem, tak się to wydaje. Twój menedżer zakomunikował ci swoje oczekiwania podczas swojej 90-dniowej recenzji. Następnie zakwestionowałeś ich autorytet, aby ustawić te oczekiwania, przechodząc do HR. Założenie było takie, że HR powrócił do ciebie, mówiąc, że przerwa na lunch jest wliczona w twój spodziewany okres pracy, który podważyłby twoje oczekiwania menedżerów. Więc rozumiem, dlaczego twój menedżer byłby zdenerwowany.

W ogromnej większości miejsc pracy, w których pracowałem, zgłaszanie godzin, w których nie pracowałeś, jest przestępstwem grożącym pożarom. Twój menedżer poradził sobie z problemem podczas twojej recenzji w sposób, który prawdopodobnie czułeś, był raczej hojny. Wprowadzenie do planu poprawy wydajności, a nawet zakończenie zatrudnienia nie byłoby oburzające lub nawet nieoczekiwane dla wielu pracodawców.

Twój menedżer przedstawił ci swoje oczekiwania. Nie jest niespotykane, by oczekiwania menedżerów przekraczały minimalne oczekiwania firmy. Gdy menedżer zatrudnia kogoś, nie zatrudniają go do wykonania minimalnej kwoty do przejęcia. Chcą, aby ich zespół dążył do doskonałości, i tak często ustalają oczekiwania, które są wyższe niż te określone w podręczniku dla pracowników. Jeśli ci się nie podoba, lub uznasz te oczekiwania za niedopuszczalne, powinieneś znaleźć inne zatrudnienie.

Widzę, że wielu ludzi mówi mi, dlaczego i jak się mylę, co nie ma znaczenia w tym momencie. Mój menadżer uważa, że ​​się myliłem i to wszystko się liczy - moje pytanie brzmi, jak to naprawić.

Nie możesz. To jest jak zepsute jajo, nie ma sposobu, aby odłożyć jajo. Ale i tak możesz go pokonać. A drogą do przezwyciężenia tego jest uświadomienie sobie, co zrobiłeś źle, zaakceptowanie go, posiadanie go i ponowne popełnienie błędu.

Sądzę, że uważasz, że twoim błędem była przepracowana godzina. To był błąd, ale twój menadżer sobie z tym poradził, ustalił swoje oczekiwania na przyszłość i porzucił problem (na razie). Twój błąd polegał na tym, że nie akceptowałeś doradzania swoim menedżerom odnośnie przyszłych oczekiwań, ale rzucając im wyzwanie, udając się do HR, aby potwierdzić ich oczekiwania. To było niewiarygodne brak szacunku dla twojego menadżera.

Sposobem na pokonanie tego jest upewnienie się, że nie jesteś w żaden sposób postrzegany jako brak szacunku dla swojego menedżera . Tego nie można sfałszować. Najłatwiejszym sposobem osiągnięcia tego jest ograniczenie twoich odpowiedzi na wskazówki do czegoś podobnego do "Tak, proszę pana". (Rozumiem, zrobię to, lub OK może również akceptowalne odpowiedzi) Ważne jest, aby być pokornym i zgodnym. Jeśli masz pytania dotyczące dyrektywy, upewnij się, że kiedy zadasz te pytania, wyjaśnisz, jaki jest kierunek, a nie, dlaczego dany kierunek jest podawany. Są chwile, kiedy zrozumienie, dlaczego jest ważne. Ale teraz dla ciebie, znacznie ważniejszym dla twojej pozycji, jest wykazanie zrozumienia, że ​​twoim przełożonym jest twój szef, a ich oczekiwania są dla ciebie ważnymi oczekiwaniami.

Idąc dalej, musisz twierdzić, że to ty popełniłeś błąd. Nie wystarczy zasugerować, że popełniłeś błąd, mówiąc coś w stylu: "Przepraszam za umieszczenie cię w złym miejscu". Musisz przeprosić za to, co zrobiłeś, ponieważ to, co zrobiłeś, było brakiem szacunku, antagonizmem i niesubordynacją. Postawiłeś się w sytuacji, w której jedynymi kursami naprzód są ostateczne oddzielenie od firmy lub pełna twarz, w której stajesz się niewiarygodnie pełen szacunku, uprzejmy i posłuszny.

1 comments
3 Monica Cellio♦ 10/04/2017
Moderator note: na to pytanie masz czat . Wiele odpowiedzi tutaj otrzymało komentarze, które stanowią więcej dyskusji i argumentów niż prośby o wyjaśnienia. Proszę, weź to wszystko na czat.

paul 10/04/2017.

Jasno źle zrozumiałeś politykę firmy:

Pracownicy, którzy zdecydują się nie brać lunchu w danym dniu, mogą zostać zwolnieni wcześniej po zatwierdzeniu przez organ nadzoru przed zakończeniem dnia pracy. Pracownicy są zwolnieni ze wszystkich aktywnych obowiązków i ograniczeń podczas posiłków i will not be compensated for the time .

Możesz również opisać odpowiedź menedżera jako "gniewną". Z samego tekstu nie potrafię wykryć gniewu, ale raczej wyjaśnia on sytuację - jak powinien menedżer. Jest bezpośrednio odpowiedzialny za ciebie i pracę, którą wykonujesz. To prawda, że ​​chce się upewnić, że znasz zasady. Nigdy nie spotkałem się z firmą, w której twoje przerwy są liczone jako praca [do dziś - patrz komentarz poniżej].

Moja rada: przepraszam za nieporozumienie i kontynuuję pracę

1 comments
1 Monica Cellio♦ 10/04/2017
Moderator note: na to pytanie masz czat . Wiele odpowiedzi tutaj otrzymało komentarze, które stanowią więcej dyskusji i argumentów niż prośby o wyjaśnienia. Proszę, weź to wszystko na czat.

BigDataLouis 10/04/2017.

Poprosiłeś o informacje. Masz całkowitą rację, żądając informacji. Wyobraża sobie, że oskarżasz kogoś, że czegoś nie zrobił. Jedynym sposobem, który należy do ciebie, jest wyjaśnienie faktu, że będzie on nadwrażliwy na postrzeganie afrontu wobec jego autorytetu.

Nie musisz odpowiadać na to bezpośrednio. Mówi "jeśli chcesz dyskutować". Nie potrzebujesz tego.

Najlepszym podejściem jest być dobrym, niezawodnym współpracownikiem (w sposób, który dobrze odzwierciedla twój zespół i menedżera). I wykorzystaj okazję, aby wykonać tę pracę jako krok w kierunku kolejnego kroku w karierze.

Facet jest całkowicie nie na miejscu i nie ma żadnego miejsca w profesjonalnym środowisku (nie mówiąc już o zarządzaniu), ale to tylko twój problem, o ile wpłynie na ciebie w przyszłości.


Peter Taylor 10/04/2017.

Powiedział mi, że zostałem o tym poinformowany w orientacji i było to w podręczniku, chociaż nie pamiętałem, żeby tak było.

Twój szef jest winny tutaj: powinien mieć kopię podręcznika gdzieś wygodnie i był w stanie pokazać ci dokładny fragment recenzji. Lekcja, którą powinieneś zabrać na przyszłe recenzje, polega na tym, że kiedy twój szef mówi ci, że nie przestrzegasz zasad firmy i myślałeś, że przestrzegasz zasad, powinieneś poprosić o sprawdzenie polityki na miejscu. Coś w rodzaju: "Przeczytam ponownie tę politykę, aby upewnić się, że nic nie pamiętam, ale czy w międzyczasie możesz pokazać mi odpowiedni fragment, by wyjaśnić wszystko, co źle zrozumiałem, a nie pomyłkę?"

Jestem bardzo zaskoczony tym, że pytasz o to po raz kolejny, gdy szczegółowo omawialiśmy ten temat podczas twojego 90-dniowego przeglądu. Dotarłem również do Mary i jesteśmy pewni, że nie omawiała 40-godzinnego tygodnia pracy, w tym lunchów i przerw, podczas orientacji.

Odpowiedni sposób reagowania na to zależy od tego, co dokładnie powiedział pan i twój szef podczas przeglądu, a na pytanie nie ma wystarczająco dużo szczegółów.

Musisz odpowiedzieć swojemu szefowi i musisz rozładować sytuację. Ale nie musisz popełniać harakiri. Pomimo wrażenia, które wydają się dawać inne odpowiedzi, twoją największą "zbrodnią" jest drobny błąd w ocenie kultury twojej firmy. Ważną (i trudną) rzeczą jest przedstawienie faktów z twojego punktu widzenia, ale unikanie tonu obronnego lub konfrontacyjnego. Jeśli nie powiedziałeś, że twoje wspomnienie było takie, że Mary powiedziała, że ​​40 godzin zawiera przerwy na lunch, zapewnia to przydatny haczyk. Myślę o następujących kwestiach:

Myślę, że tutaj jest nieporozumienie. Nikt nie sądzi, że Mary powiedziała, że ​​40 godzin obejmuje przerwy na lunch: po prostu nie rozumiałem jej, jak powiedzieć, że nie. Wyjaśniłeś swoje oczekiwania w recenzji i natychmiast zastosowałem te opinie. Podniosłeś także podręcznik, więc sprawdziłem odpowiedni fragment po recenzji i uznałem, że jest niejasny. Zastanawiając się, lepiej byłoby uzyskać wyjaśnienie sformułowań, które uznałem za niejednoznaczne podczas spotkania przeglądowego, a nie później. Zamierzam, że nie będzie takiej potrzeby w mojej kolejnej recenzji, ale na wszelki wypadek zrobię notatkę, aby przynieść kopię.

2 comments
alephzero 10/04/2017
W dobrze zorganizowanej firmie, you (i wszyscy inni pracownicy!) Powinniście mieć kopię podręcznika, abyście nie musieli marnować czasu swojego menedżera, zadając proste pytania na temat facts w nim zawartych - tylko pytania dotyczące interpretation, jeśli powstać. Oczywiście, jeśli zgubiłeś swoją osobistą kopię lub nigdy jej nie otworzyłeś, jest to kolejny element do dodania do listy rzeczy, które zrobiłeś źle.
2 Peter Taylor 10/05/2017
@alephzero, zgadzam się, że OP powinien mieć kopię podręcznika, i to jest zawarte w ostatnim zdaniu tej odpowiedzi, ale OP nie wiedział, że kierownik zamierzał podnieść brak przestrzegania podręcznika w recenzji, a kierownik zrobił. W związku z tym to naprawdę kierownik był odpowiedzialny za dostarczenie kopii do przeglądu i wskazanie odpowiedniego fragmentu do PO. Jeśli powiesz komuś, że nie przestrzega zasad, powinieneś utworzyć kopię zapasową za pomocą bezpośrednich ofert.

djechlin 10/05/2017.

Myślę, że inne odpowiedzi mają właściwą sytuację:

Nie przeszedłeś przez głowę, poszedłeś za jego plecy.

A co teraz robić? Wyślij krótkie przeprosiny i idź dalej. Wkurzyłeś swojego szefa, tak jak on był wkurzony wiele innych razy, a on był wystarczająco dobrym menedżerem do teraźniejszości. Bardziej ceni pracownika najemnego, niż ceni urazę, więc idź dalej.


PeteW 10/04/2017.

Musisz znaleźć nową pracę. Nie dlatego, że irytowałeś swojego przełożonego, ale dlatego, że pracodawca spodziewa się, że minie 40 godzin tygodniowo z wyłączeniem przerw, a także z tym, co brzmi jak potencjalnie niezapłacone nadgodziny ("w razie potrzeby dodatkowe godziny, aby upewnić się, że spełnimy oczekiwania projektu i klienta").

Ponadto, w podręczniku mówi się, że masz prawo na godzinę na lunch, twierdzisz, że rzadko bierzesz ponad 30 minut, a Twój menedżer uważa, że ​​jesteś zbyt daleko od biurka? Albo mylisz się z czasem, jaki bierzesz na lunch, albo z żłóbkiem, albo twój żłób ma nieuzasadnione oczekiwania.

Twój menedżer ma rację, że jest wściekły z powodu urzędowej polityki udania się do HR, o czym wspominali inni (chociaż prawdziwe przeprosiny powinny to naprawić, chyba że zachowa urazę), ale to nie jest twój długoterminowy problem.

Naprawdę, znajdź lepszego pracodawcę, który zapewnia przyzwoite przerwy, urlopy, równowagę między życiem zawodowym i prywatnym, i realizuje więcej czasu, nie oznacza automatycznie większej wydajności.

Należy również pamiętać, że w cywilizowanych częściach świata obowiązuje prawnie minimalna ilość czasu przerwy oraz limit liczby godzin tygodniowo (np. Nadgodzin), które możesz wykonywać (np. Dyrektywa dotycząca czasu pracy).

3 comments
5 Lightness Races in Orbit 10/05/2017
To pewnie coś kulturowego, ale przynajmniej tam, gdzie jestem, w pracy zarobkowej, dość często zdarza się tu i tam. Nie rozpoczynasz rozliczeń z minuty na minutę, kiedy to się dzieje. Po prostu pochyl się i to zrób. Najprawdopodobniej zostaniesz nagrodzony w pewnym stopniu za poświęcenie i ciężką pracę. Znalezienie nowej pracy to dzikie przesadne reakcje.
5 thumbtackthief 10/05/2017
Z mojego doświadczenia wynika, że ​​gdy płatna praca oczekuje dobrowolnych nadgodzin, ale jest bardzo surowa w stosunku do minimalnej liczby godzin, ludzie są znacznie mniej skłonni do dobrowolnych nadgodzin. Pracowałem na stanowisku, w którym ludzie rutynowo przebywali kilka godzin po 5 bez skargi, dopóki kierownictwo nie powiedziało, że wszyscy pracownicy muszą pracować do 8:30. Nagle - bez zmowy, o której się dowiedziałem - ludzie zaczęli od razu odchodzić szybko o 5. Była to polityka skrajnie produktywna.
gnasher729 10/06/2017
Myślę, że to duże niezrozumienie sytuacji. Firma zakłada, że ​​bierzesz jedną godzinę bezpłatnego obiadu. Prawdopodobnie nie mieliby nic przeciwko temu, jeśli weźmiesz dwie godziny bezpłatnego obiadu (oczywiście pozostawiając godzinę później wieczorem). PO trwał pół godziny, ale liczył się jako czas pracy.

smith 10/04/2017.

Przede wszystkim z podręcznika jasno wynika, że ​​lunch nie jest częścią 8 godzin. To mówi:

Pracownicy, którzy zdecydują się nie brać lunchu w danym dniu, mogą zostać zwolnieni wcześniej po zatwierdzeniu przez organ nadzoru przed zakończeniem dnia pracy.

Pracujesz 9-6, a jeśli opuszczasz lunch, możesz wyjść wcześniej, tj. O 5. W przeciwnym razie ludzie odchodzili o 7 godzin z 35-godzinnym tygodniem, co jest oczywiście absurdem.

Teraz masz już informację zwrotną, że nie jest jasne, jak dokładnie spędzasz czas, ponieważ twój menadżer powiedział ci, że nie siedzisz przy biurku przez większość czasu. Jaki był twój plan z pytaniem do HR? Załóżmy, że Twój menedżer nie był CC.
Albo HR powiedziałby, że tak, to jest poprawne i czy zostaniesz na dłużej, czy nie? Czy HR powiedziałby, że nie jest to poprawne i czy zgłosiłbyś swojego menedżera? Popraw go? Co dokładnie?
Wydaje mi się, że jego reakcja była uzasadniona

5 comments
13 Peter Taylor 10/05/2017
To nie ja, ale 35-godzinny tydzień nie jest " of course absurd ". W przeszłości miałem kontrakt na 35 godzin; obecnie mam 38 godzin, w tym 2,5 godziny płatnych przerw na kawę. OP nie powiedział, gdzie są, więc chociaż możemy zgadnąć na podstawie odniesienia do " salaried employee ", nie wiemy, jaki jest zakres normalnych godzin.
3 Stephan Branczyk 10/05/2017
To nie ja też, ale 35-godzinny tydzień nie jest absurdem. We Francji prawem jest 35 godzin. Nie, że mamy podręczniki pracownicze we Francji napisane po angielsku, ale mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, co mówię.
1 IDrinkandIKnowThings 10/05/2017
Należy przyjąć założenia, że ​​głosujący uważa, że ​​twoja odpowiedź jest błędna w przypadku braku komentarza wyjaśniającego inaczej. Komentarz, który mówi: Myślę, że jesteś w błędzie, nie dodaje niczego, więc nie należy zostawiać odpowiedzi.
1 smith 10/05/2017
@PeterTaylor: jaka jest międzynarodowa norma. 40 godzin w tygodniu, prawda? W jaki sposób ważny jest wyjątek?
3 thumbtackthief 10/05/2017
Wyjątki oznaczałyby, że nie są "absurdalne"

HighResolutionMusic.com - Download Hi-Res Songs

1 BLACKPINK

Kiss And Make Up flac

BLACKPINK. 2018. Writer: Soke;Kny Factory;Billboard;Chelcee Grimes;Teddy Park;Marc Vincent;Dua Lipa.
2 Martin Garrix

Access flac

Martin Garrix. 2018. Writer: Martin Garrix.
3 Martin Garrix

Yottabyte flac

Martin Garrix. 2018. Writer: Martin Garrix.
4 Dyro

Latency flac

Dyro. 2018. Writer: Martin Garrix;Dyro.
5 Martin Garrix

Waiting For Tomorrow flac

Martin Garrix. 2018. Writer: Pierce Fulton;Mike Shinoda;Martijn Garritsen;Brad Delson.
6 Alan Walker

Diamond Heart flac

Alan Walker. 2018. Writer: Alan Walker;Sophia Somajo;Mood Melodies;James Njie;Thomas Troelsen;Kristoffer Haugan;Edvard Normann;Anders Froen;Gunnar Greve;Yann Bargain;Victor Verpillat;Fredrik Borch Olsen.
7 Bradley Cooper

Shallow flac

Bradley Cooper. 2018. Writer: Andrew Wyatt;Anthony Rossomando;Mark Ronson;Lady Gaga.
8 Cardi B

Taki Taki flac

Cardi B. 2018. Writer: Bava;Juan Vasquez;Vicente Saavedra;Jordan Thorpe;DJ Snake;Ozuna;Cardi B;Selena Gomez.
9 Halsey

Without Me flac

Halsey. 2018. Writer: Halsey;Delacey;Louis Bell;Amy Allen;Justin Timberlake;Timbaland;Scott Storch.
10 Sia

I'm Still Here flac

Sia. 2018. Writer: Sia.
11 Lady Gaga

I'll Never Love Again flac

Lady Gaga. 2018. Writer: Benjamin Rice;Lady Gaga.
12 Blinders

Breach (Walk Alone) flac

Blinders. 2018. Writer: Dewain Whitmore;Ilsey Juber;Blinders;Martin Garrix.
13 Dewain Whitmore

Burn Out flac

Dewain Whitmore. 2018. Writer: Dewain Whitmore;Ilsey Juber;Emilio Behr;Martijn Garritsen.
14 Bradley Cooper

Always Remember Us This Way flac

Bradley Cooper. 2018. Writer: Lady Gaga;Dave Cobb.
15 Avril Lavigne

Head Above Water flac

Avril Lavigne. 2018. Writer: Stephan Moccio;Travis Clark;Avril Lavigne.
16 Mako

Rise flac

Mako. 2018. Writer: Riot Music Team;Mako;Justin Tranter.
17 ZAYN

Fingers flac

ZAYN. 2018. Writer: Zayn Malik;Alex Oriet;David Phelan.
18 Billie Eilish

When The Party's Over flac

Billie Eilish. 2018. Writer: Billie Eilish;FINNEAS.
19 Kelsea Ballerini

This Feeling flac

Kelsea Ballerini. 2018. Writer: Andrew Taggart;Alex Pall;Emily Warren.
20 Zara Larsson

Ruin My Life flac

Zara Larsson. 2018. Writer: Delacey;Michael Pollack;Stefan Johnson;Jordan Johnson;Sermstyle;Jackson Foote.

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags