Jak reagować na uwagi rasistowskie ze strony współpracownika?

lucasvw 11/28/2017. 14 answers, 20.894 views
work-environment awkward-situations racial-issues

Niedawno odbyłem kilka krótkich rozmów ze współpracownikiem, który obrał rasistowski obrót i nie jestem pewien, jak odpowiedzieć. Nie współpracujemy bezpośrednio, ale często widzimy się nawzajem i mówimy "cześć".

Na przykład, dzisiaj zapytał, czy słyszę wiadomości o Meghan Markle i Prince Harry , a następnie stwierdził, że jest czarna, na co odpowiedziałem, "huh". Słyszałam, że książę się żeni, ale nic o tym, za kogo się żenił. Następnie zaczął komentować, że ponieważ jest czarna, będzie musiała zacząć korzystać z karty Link (świadczenia socjalne) "tam". Odpowiedziałem "Nie wiem o tym" i myślę, że mógł powiedzieć, że komentarz sprawił, że poczułem się nieswojo, więc pozwolił, by rozmowa opadła i kontynuowaliśmy nasze oddzielne sposoby.

Po tym, staram się dowiedzieć, jaka mogła być lepsza odpowiedź.

  • "To rasistowskie" byłoby całkiem bezpośrednie, ale jestem ogólnie dość niechętny w konfrontacji i martwię się, że nic nie pomoże mu to zrozumieć.
  • Udawanie, że jest zdezorientowany komentarzem, aby wytłumaczyć, i mam nadzieję wskazać na własny rasizm
  • Robiąc to, co zrobiłem
  • Coś zupełnie innego

Współpracownik i ja jesteśmy obaj. Mam około 20 lat i ma on prawdopodobnie 55 lat lub więcej.

Clarification - wspomniana karta Link jest systemem używanym przez stan Illinois, aby pomóc osobom potrzebującym wsparcia finansowego w uzyskaniu wystarczającej ilości żywności. Jak zauważył Revetahw, współpracownik twierdził, że skoro pani Markle jest czarna, musi potrzebować jednej z tych kart, a więc stereotypizować, że wszyscy czarni ludzie potrzebują karty (i wsparcia finansowego ze strony rządu).

5 Comments
20 Oleg 11/28/2017
Co chcesz osiągnąć dzięki swojej odpowiedzi?
Kodos Johnson 11/30/2017
Nieco powiązane i prawdopodobnie z przydatnymi odpowiedziami: interpersonal.stackexchange.com/questions/6753/...
1 Tijmen 11/30/2017
Naprawdę nie jest to wystarczający kontekst. Czy mężczyzna ma historię rasistowskich uwag? Czy kiedykolwiek źle się zachowywał wobec klienta lub współpracownika? Czy to po prostu jego poczucie humoru? Jeśli tak, to czy robi tylko rasistowskie dowcipy, czy też może być samolubny? Bez takiego kontekstu nie można tu udzielać prawdziwych rad.
guest271314 12/01/2017
@Tijmen "Naprawdę nie jest to wystarczającym kontekstem Czy mężczyzna ma historię rasistowskich uwag Czy kiedykolwiek źle się zachowywał wobec klienta lub współpracownika? Czy to po prostu jego poczucie humoru? Jeśli tak, to czy robi tylko rasistowskie żarty, lub czy może być samolubny? Bez takiego kontekstu niemożliwe jest tutaj udzielenie prawdziwej porady. " Jest wystarczający kontekst. Co najmniej historia zaczyna się od uwag na ich twarzach. W tym przypadku nie ma miejsca na homoseksualizm. Taka jest praktyka rasistowska, aby wspierać środowisko rasistowskie. Zachowanie powinno być udokumentowane, a dana osoba powinna zostać natychmiast usunięta.
guest271314 12/01/2017
Dlaczego komentarze zostały usunięte z wyszczególnieniem początków terminów "biały" i "czarny"? Nie możesz rozwiązać problemu bez uprzedniego jasnego zdefiniowania używanych terminów. "biały" nie był używany do opisania klasy osób przed buntem Bacona w 1676 roku. "biały" nie ma nic wspólnego ani z biologią, ani z geografią. "biały", taki sam jak "czarny" to klasyfikacje polityczne. Podstawowa weryfikacja tych faktów znajduje się w aktach prawnych kolonii. Akt "rasizmu" jest działaniem politycznym zmierzającym do osiągnięcia celów konkretnej klasy dla osiągnięcia materialnego zysku; zabawa; i chwała.

14 Answers


Jess K. 11/29/2017.

Czuję, że to, co zrobiłeś, jest jedną z najbardziej pozytywnych rzeczy, które możesz zrobić w tej sytuacji z kilku ważnych powodów.

  • Uniknąłeś eskalacji niezręcznej sytuacji do gorącej debaty

    Chcesz tego uniknąć w swoim miejscu pracy. Umożliwienie mu wyjaśnienia, co miał na myśli, sprawia, że ​​czuje się nieswojo, jakby mógł mieć kłopoty (za robienie rasistowskich komentarzy w miejscu pracy) i prawdopodobnie zniechęci go do robienia tego rodzaju komentarzy (na przynajmniej wokół ciebie).

  • Nie wziąłeś tego na siebie, aby zmienić swoją opinię podczas tej jednej interakcji

    Niezależnie od tego, czy ktoś stoi na stanowisku, co jest dobre, a co złe, zmiana sposobu myślenia jest trudnym zadaniem w miejscu pracy ze względu na to, jak delikatny może być dany temat. Wspomniałeś także, że ma ponad dwa razy więcej lat, co może być cennym wskaźnikiem, że ktoś będzie trudniejszy do zmiany, ponieważ mieli wiele lat, aby rozwinąć te opinie.

  • Wyraziłeś, że nie podzielałeś / nie podążałeś za jego tokiem myślenia

    Pokazanie dyskomfortu i odwrócenie go od sprawcy pozostawia uczucie niezręczności. Odstraszy ich to od zrobienia tych komentarzy do ciebie lub w końcu, aby uniknąć tych komentarzy jako całości. Myślę, że chodzi o najlepszą rzecz, na jaką możesz liczyć w tym środowisku.

Jeśli komentarze kiedykolwiek się nasilą lub nie wydaje się, abyś wziął pod uwagę, że nie chcesz uczestniczyć w tych dyskusjach / komentarzach, rozważam rozmowę z HR o tym, jak rozwiązać problem. Rasizm w miejscu pracy może być delikatnym przedmiotem i nie jest czymś, co chcesz wziąć w swoje ręce.

4 comments
18 Chris Wohlert 11/29/2017
Pójście do HR, zanim poprosisz go, by przestał, wydaje się przesadne, jeśli nie wredne. Może facet po prostu nie robi wskazówek.
13 R.. 11/29/2017
@ChrisWohlert: Nie przesadnie. Zadaniem HR jest mieć świadomość sytuacji pracowników, które mogą narazić firmę na ryzyko prawne. Posiadanie jawnie rasistowskich pracowników, którzy mówią o swoich rasistowskich pomysłach w pracy, stanowi takie ryzyko.
10 Kat 11/29/2017
@ChrisWohlhert jesteś tego pewien? Czarna osoba, która musi znosić komentarze, które są rasistowskie wobec czarnych, może żądać nękania lub wrogiego środowiska pracy w wielu miejscach.
John♦ 12/02/2017
Komentarze nie są przeznaczone do rozszerzonej dyskusji; ta rozmowa została przeniesiona na czat .

IamSoNotListening 11/29/2017.

Option 2

Udawanie, że jest zdezorientowany komentarzem, aby wytłumaczyć, i mam nadzieję wskazać na własny rasizm

Myślę, że twoja druga opcja to najlepszy sposób, by pójść ze starszą osobą. Większość ludzi w tym wieku nie nauczy się ani nie zareaguje na bezpośredni "rasistowski" komentarz, zwłaszcza od znacznie młodszej osoby. indirect subtle approach jest sposobem, aby tu dotrzeć.

Oto cytat z artykułu, który okazał się pomocny w tej sprawie w przeszłości.

"Ludzie rasistowscy myślą, że mają większe wsparcie w społeczeństwie niż oni, a jeśli nic nie powiedzieli, to nadal będą myśleć", mówi profesor Yin Paradies z Deakin. Uniwersytet, który pomagał tworzyć codzienny rasizm

Radzenie sobie z rasistowskimi ludźmi

5 comments
9 Childishforlife 11/28/2017
+1 Do tego wspaniała odpowiedź. Uważam, że czasami pozwalając człowiekowi wyjaśnić swoje rozumowanie, czasami pomaga im znaleźć sposób, w jaki się mylą.
2 Xen2050 11/29/2017
Czy jest tu literówka? "myślę, że mają więcej wsparcia w społeczeństwie niż oni".
3 A. I. Breveleri 11/29/2017
@ Xen2050: Sformułowanie to cytowany artykuł. Autor prawdopodobnie miał na myśli "... mieć więcej wsparcia ...".
1 Acumen Simulator 12/01/2017
Nie popieram "udawania, że ​​się mylisz". Granie w gry to niedojrzałe zachowanie.
1 Servaes 12/01/2017
To, co jest miłe w tym podejściu, polega na tym, że działa na anything , co kiedykolwiek zostało powiedziane, patrz tutaj .

eric70x7 11/28/2017.

Mogę dać ci osobiste doświadczenie. Byłem w podobnej rozmowie ze współpracownikiem, ale byłem na miejscu twojego współpracownika. Powiedziałem coś, co mój współpracownik uznał za rasistę. (Chociaż nie chciałem, żeby tak było).

Mój współpracownik powiedział po prostu: "Ta rozmowa sprawia mi trochę niewygody". Ta prosta wypowiedź uderzyła mnie jak tona cegieł. Natychmiast przeprosiłem, mój współpracownik i ja byliśmy dobrzy i nauczyłem się lekcji, która utknęła ze mną przez te wszystkie lata.

5 comments
Mehrdad 11/29/2017
Czy z czystej ciekawości, patrząc wstecz, czy uważasz, że twój komentarz był rzeczywiście rasistowski i po prostu tego nie zauważyłeś? A może po prostu została zinterpretowana w inny sposób, niż zamierzałeś?
1 Korthalion 11/29/2017
Zdarzyło mi się to w języku, którego nie zdawałem sobie sprawy, było obraźliwe dla homoseksualistów. Nie mogłem wystarczająco przeprosić i od tego czasu nie używam tego terminu.
3 bluescores 11/29/2017
Podoba mi się ta odpowiedź. Nie zawsze możesz liczyć na kogoś, kto przeczyta twoje sygnały, że jesteś obrażony. Nie obrażam się łatwo. Z własnego doświadczenia wynika, że ​​pierwszy niewygodny komentarz płynie, ponieważ ludzie nie zawsze zdają sobie sprawę z tego, co mówią. Wcześniej powiedziałem rzeczy takie jak "Nie jestem osobą, która żartuje z <temat>", kiedy nie mogą tego zrobić. Jeśli nadal nie mogą odpuścić, nie mam żadnych skrupułów, mówiąc o niegrzecznym porzuceniu rozmowy, gdy są w połowie zdania.
eric70x7 11/29/2017
@Mehrdad Tak dla obu. ;-) Nie zrobiłem komentarza z zamiarem bycia rasistą. Ale percepcja jest ważniejsza niż zamiar. Ponieważ mój współpracownik postrzegał to jako rasistowskie, musiałem przyznać, że prawdopodobnie tak było.
10 Chris Wohlert 11/29/2017
@ eric70x7, Co jeśli inna osoba postrzega to jako nie rasistowskie? To jest rasistowskie, a nie rasistowskie. Intencja nie zawsze jest jasna, ale można ją wyjaśnić. Kiedy ktoś źle zrozumie to, co powiedziałeś, to nie znaczy, że się pomylisz.

coteyr 12/01/2017.

Nie możesz walczyć z nietolerancją z większą nietolerancją

Ta mała perła mądrości pochodzi od mojego przyjaciela. Przepraszam za historię, ale myślę, że pomoże to w pewnym sensie.

Moja żona i ja byliśmy małżeństwem, proszę mojego przyjaciela, aby był najlepszym człowiekiem. Jest czarny, moja żona i ja jesteśmy biały. Zapytałem go z powodu wszystkich moich przyjaciół (nie mam ich wielu), to on był tym, za kogo mogłem prosić o najwięcej pytań "męża". Podczas gdy inni przyjaciele mogli oceniać lub robić małe komentarze, czułem, że może on być świetnym wzorem do naśladowania i źródłem porad dla mojego małżeństwa.

Jedną z rzeczy, o których musieliśmy porozmawiać bardzo wcześnie podczas planowania ślubu, był mój szwagier. Mąż mojej żony, siostry przyrodniej siostry (dokładniej). Jest rasistowskim workiem na śmieci. Jedna z tych osób, które powinny przynajmniej zachować spokój, ale nigdy tego nie robią. Reszta rodziny mojej żony, którą poznałem, była w porządku, ale ten jeden facet ... Podczas gdy mój najlepszy człowiek nie był jedyną nie-białą osobą, wszystko, co mogłem wymyślić, to nienawistni rasistowscy scena. Nawet rodzina mojej żony bała się, że ten facet się ujawni. Każdy z wielkich prawnuków ostrzegł go, a co ważniejsze, mojej szwagierki, aby nie robiła sceny ani nic nie mówiła.

Gdy dzień zbliżył się do mojego teścia, mojego najlepszego człowieka i kilku innych członków rodziny, gdzie wszyscy razem jedzą kolację, tylko chłopaki, a mój teść mówi coś w stylu: "Posłuchaj, każda rodzina ma problemy, a naszym największym będzie rasistowski malutki chłopak, który poślubił moją córkę, po prostu chcę z góry przeprosić, a jeśli sprawi ci to trudność, daj nam znać, a my "zaopiekujemy się nim".

Mój przyjacielu, nie tracąc rytmu, mówi: "Dzięki, ale nie możesz walczyć z nietolerancją, będąc nietolerancyjnym, Jedną z największych zalet tego kraju jest wolność, a to oznacza, że ​​musi być wolny, aby być rasistą, nawet jeśli każdy Myślisz, że to źle, ale jeśli zmusi mnie lub którąś z pozostałych osób do dyskomfortu, poproszę go o odejście, a jeśli tego nie zrobi, będziemy mogli zaangażować wszystkich, by go stamtąd wydostali.

Później tego wieczoru zapytałem go: "Wiesz, że możesz po prostu powiedzieć, że szwagier nie może przyjść, nikt by z tobą nie walczył, właściwie to właśnie tego chcieli". Powiedział mi, że nic by to nie dało. Jak ktoś może się kiedyś uczyć, jeśli nie ma takiej okazji. Jeśli nigdy nie zobaczy czarnego człowieka w dobrym świetle, jak by się czegoś nauczył. Mój przyjaciel wyjaśnił, że są dwa widoki, które mógłby przedstawić.

  1. Czarni nie lubią cię, więc nie chodź do nich. Mają tyle samo nienawiści, co ty.
  2. Czarni nie mogą być tacy źli. Był jeden u mojej siostry na ślubie.

Z tych dwóch późniejszy był najlepszy. Że ludzie często popełniają błąd, próbując walczyć z nietolerancją i nienawiścią z nietolerancją i nienawiścią. Zamiast tego ludzie powinni dawać przykład.

Aby zamknąć historię, szwagier postanowił nie przychodzić. Ale biologiczny ojciec mojej żony (nie w dużej części jej życia, ale i tak go zaprosiliśmy) stał się też trochę rasistowski. On (bio-tata) prawie srał cegłę, gdy dowiedział się, że kazaliśmy każdemu rozdawać pieniądze i prezenty najlepszemu mężczyźnie, ponieważ miał klucze do naszego domu i zamierzał je podrzucić. Szczerze mówiąc był to jeden z najzabawniejszych momentów ślubu.

Kilka lat później, a gdy szwagier nadal jest drobną chorobą w boku, biologiczny ojciec nie jest. On (bio-tata) nadal jestem rasistą, ale zachowuje to dla siebie i to wszystko, o co naprawdę możesz poprosić.

W tym samym czasie moja żona i ja zostaliśmy przybranymi rodzicami i dbamy o dzieci, które nie są naszą własną rasą. Aby chronić dzieci, nie dopuszczamy rasistowskich komentarzy ani rozmów w domu. To nie znaczy, że rasa nie jest dozwolonym tematem, ale staramy się nauczać, że ocenianie na podstawie rasy lub nienawiści w oparciu o rasę nie jest użyteczne.

Oznacza to, że nie pozwalamy problematycznym braciom w prawo. Dzieci mają dość siły, aby sobie z tym poradzić, bez konieczności zajmowania się tym w domu. Porozumienie, z którym jeszcze nie miał problemu. A więc jest linia.

Story over, back to your question.

Co to wszystko znaczy. Cóż, musisz zdecydować. Masz prawo do miejsca pracy, w którym czujesz się komfortowo. Ale nie masz prawa sprawiać, że ta osoba czuje się lub wierzy inaczej. Jest taka linia, w której czujesz się tak nieswojo, że wpływa to na twoją pracę. Jeśli przekroczy tę linię, udokumentuje ją HR i poprosi o przeniesienie do innej drużyny.

Jednak możesz zrobić dokładnie to, co należy. Mówisz jasno, że nie czujesz się swobodnie w rozmowie i ruszył dalej. To może być denerwujące, ale nie zmienisz zdania.

5 comments
1 KalleMP 11/29/2017
+1. Jest to pocieszające podejście do stosowania poprawności politycznej w rzeczach, które powinny być normami społecznymi. Demokracja instytucjonalna i konsorcjalna (w tym rasizm) nie powinna być dozwolona, ​​ale wolność myśli musi być dozwolona, ​​albo okaże się, że marsz zerowej tolerancji zaowocuje czymś, co jest dobre dla wielu, ale nie dla niektórych i jest ukierunkowane z powodów politycznych. Kiedy obywatel mówi, że jego rodacy są najlepsi, to jest bigoteria, nadal powszechna i tolerowana dzisiaj, ale jest na drodze politycznej poprawności, jeśli przestrzegana jest zerowa tolerancja. Co jeśli jedzenie mięsa jest kolejnym celem komputera.
4 Wildcard 11/30/2017
To jest wonderful odpowiedź. Kocham to. A twój przyjaciel jest niesamowity. "Ludzie często popełniają błąd, próbując walczyć z nietolerancją i nienawiścią z nietolerancją i nienawiścią, zamiast tego ludzie powinni dawać przykład."
3 Jesse Sielaff 12/01/2017
Poleciłabym każdemu, kto uważa, że ​​nietolerancja walki sama w sobie jest nietolerancją, odczytuje paradoks tolerancji . Co więcej, jeśli chodzi o kwestię "nie zamierzasz zmieniać zdania", w wielu przypadkach the people witnessing the exchange którzy są the people witnessing the exchange , mogą się zachwiać; aw tych przypadkach warto zdecydowanie wypowiedzieć się przeciwko nietolerancji, nawet jeśli osoba, do której się bezpośrednio zwracasz, nie będzie przekonana.
2 Oleg 12/01/2017
@JesseSielaff Czy przeczytałeś całość lub tylko części, które lubiłeś? "John Rawls konkluduje w A Theory of Justice, że sprawiedliwe społeczeństwo musi tolerować nietolerancję, inaczej bowiem społeczeństwo byłoby nietolerancyjne, a zatem niesprawiedliwe". Pojawia się także problem z określeniem, co jest nietolerancyjne.
1 Acccumulation 12/04/2017
OP jest przedstawicielem firmy, a firma nie jest uprawniona do tego, aby współpracownik działał inaczej, ale bezwzględnie jest uprawniony do tego, aby działanie w różny sposób było warunkiem zatrudnienia. Odpowiedź jest pełna banałów i niejasnych terminów, ale ma niewiele konkretnych rad.

The Snark Knight 11/28/2017.

Najlepiej unikać konfrontacji. To, co zrobiłeś, jest w porządku, przekazało wiadomość bez wywoływania burzy.

Udana ignorancja jest również dobrym sposobem na odejście, i jest nieco mocniejszym sposobem na wywarcie negatywnej presji społecznej na kogoś, kto jest niegrzeczny. Kiedy muszą wyjaśnić swoją pozycję, stają się głupcami.

Przepraszam, dlaczego mieliby tego potrzebować? Czy królowa go wyrzekła? Czy oboje są biedni? Co masz na myśli.

Nie jestem wielkim fanem "kultury wywoływania". IMO, po prostu sprawia, że ​​osoba, do której dzwonisz, odrzuca cię jako kooka. Lekceważenie ich, tak jak ty, lub udawanie ignorancji i objaśnianie ich, są o wiele bardziej skuteczne.

Normalnie powiedziałbym, że humor to dobre podejście, ale nie w tym przypadku.

Poradziłeś sobie dobrze, IMO.

1 comments
1 TemporalWolf 11/30/2017
Zmuszanie kogoś do zbadania swojej własnej pozycji poprzez objaśnienie jej jest dobrą strategią nie tylko w odniesieniu do rasistowskich uwag: Objawienie, które osiągną z własnej woli, będzie miało o wiele większy wpływ niż jakiekolwiek, które moglibyście spróbować przeznaczyć na nich.

Boat 11/29/2017.

Opcja numer jeden jest również możliwa jako bezpośrednie wywołanie, ale sugerowałbym, na przykład, użycie mniej agresywnych słów

To bardzo stereotypowe stwierdzenie, prawda?

W ten sposób bezpośrednio wskazujesz, że jego zachowanie nie jest w porządku, ale nie brzmi to zbyt oskarżycielsko (jak "ty jesteś rasistą!"), Co uczyniłoby go defensywnym i mniej skłonnym do myślenia o tym, czy coś jest nie tak z jego zachowaniem.

1 comments
hlovdal 11/29/2017
W nieco bardziej bezpośrednim wariancie możesz spróbować zapytać (w sposób eksploracyjny, nie konfrontacyjny): How would you define racism? , tak, że istnieje ukryty podtekst, który uważasz, że to jest rasistowskie, ale pozwól mu to wyjaśnić.

apaul 11/28/2017.

Kiedy słyszę głupie, nienawistne rzeczy w pracy, często nie próbuję nic powiedzieć. Po prostu unoszę brew, potrząsam głową i odchodzę. Mój ogólny sposób wskazywania "to, co właśnie powiedziałeś, było tak okropne, że nie zamierzam nadawać temu odpowiedzi" Większość ludzi zdaje się rozumieć, że to, co właśnie powiedzieli, było niewłaściwe i upuść je. Po kilku tych dezaprobujących spojrzeniach przestają mi opowiadać swoje nienawistne dowcipy.

Wydaje się również, że działa dobrze z osobami starszymi, szczególnie ludźmi, którzy w normalnych okolicznościach wydają się uprzejmi i są tylko dziełem product of their time.

Jedyną sytuacją, w której ta strategia nie działała, była sytuacja, w której więcej niż kilku rasistów było w tym samym miejscu ... Kiedy kilku rasistów spotyka się, wymienia żarty i okropne historie, niewiele można z tym zrobić. Wzmacniają nawzajem swoje nienawistne poglądy, a rzeczy często eskalują na zupełnie nowe poziomy. Jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji w pracy, być może nadszedł czas, aby głosować stopami i szukać nowej pracy. Mówię to z doświadczenia, gdy kultura firmy jest na tyle toksyczna, że ​​rasiści czują się dobrze, mając mało hate'owych sesji narzekających na to zarządzanie prawdopodobnie nie skończy się dobrze dla ciebie.


Mehrdad 11/29/2017.

Możesz także po prostu milczeć w odpowiedzi.

Cisza może być dość ogłuszająca, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana, a to może być taki przypadek.

To powiedziawszy, nie sądzę, że to, co zrobiłeś, było złym pomysłem. To tylko kolejna opcja.


rackandboneman 12/01/2017.

Istnieje niejednoznaczność (bez znajomości CAŁEGO kontekstu), czy jest to żart O nierówności rasowej / dyskryminacji / stereotypach lub żartach ADVOCATING takich. Konieczność wyjaśnienia, które z tych znaczeń było zamierzone, daje ci doskonały powód do grzecznościowej konfrontacji i pytania, co jest dobrym dowodem na dyskusję o kontekstach, w których pierwszy rodzaj żartów jest lub nie jest odpowiedni. Drugi rodzaj, oczywiście, po prostu nie jest.


dwjohnston 11/28/2017.

Give nothing to racism .

Rząd Nowej Zelandii przeprowadził niedawno kampanię PSA, zachęcając ludzi, by nie dawali nic rasistowskiemu. Możesz zobaczyć ich reklamę tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=g9n_UPyVR5s

Umożliwienie wypowiedzenia rasistowskiej retoryki bez zakwestionowania, pozwala na wzrost racisim.

Silna, ale neutralna odpowiedź brzmiałaby: "To brzmi rasistowskie i jest niewłaściwe, nie chcę słyszeć czegoś podobnego", a potem zostaw to.

Przekazałbym to twojemu kierownikowi, jeśli będzie kontynuował - ponieważ ten rodzaj rozmowy jest całkowicie nie do zaakceptowania w miejscu pracy.

5 comments
sehe 11/29/2017
Podoba mi się link, ale reszta odpowiedzi wydaje się trochę ciężka. Dlaczego nie posłuchać odpowiedzi w pierwszej kolejności.
ropata 11/30/2017
nie działało, wciąż jest mnóstwo rasistowskich bzdur w serwisie NZ, oto krytyka Rachel Stewart
Willem 12/04/2017
Zgadzam się, ponieważ uważam, że podejście jest bezproduktywne i zniechęca do komunikacji. Nie pomaga to, co uważasz za rasistów w "koszyku deplorables".
dwjohnston 12/04/2017
@Willem - Taaaaaaaaaaaaaaaa: "Musimy usłyszeć wszystkie strony tej historii". Nie, nie my.
Willem 12/05/2017
@dwjohnston "Umożliwienie mówienia marksistowskiej retoryki bez kwestionowania, pozwala marksizmowi wzrastać". - jak to nie kręci indywidualnością, do momentu, w którym uderzenie w ciebie jest jedyną racjonalną odpowiedzią? Czy myślisz, że lubię angażować ideologów, czy jestem tu, by szerzyć memy? (Wydaje mi się, że rozpowszechniam mem "komunikacja> przemoc"). Istnienie konfliktów interesów group ( group , nie class ) nie zwalnia mnie z obowiązku angażowania individuals na poziomie individual .

Walter Mitty 11/30/2017.

Istnieją dwa aspekty pytania o odpowiedź na taki komentarz.

Z jednej strony, rzucenie wyzwania tej osobie spowoduje uszkodzenie twojego stosunku do współpracownika. Nikt nie lubi wyzwania, a ludzie rzadko zmieniają swój światopogląd oparty na jednym wyzwaniu.

Z drugiej strony, pozostawienie komentarza bez reakcji negatywnej prawdopodobnie opuści twojego współpracownika z poczuciem, że "zdobył punkt". Zwiększy to szansę na to, że przedstawi inny podobny komentarz do ciebie lub do innych współpracowników.

Ważne jest, aby zrozumieć, że większość osób, które angażują się w obraźliwy humor, robi to z tego powodu, że zdobywa "kapitał społeczny". Dla porównania wiele polskich dowcipów i blond żartów krążyło wiele lat temu. Większość ludzi, którzy opowiadali takie dowcipy, nie miała nic przeciwko Polakom i blondynkom. Były po prostu wygodnymi celami. Kiedy dana osoba otrzymuje wystarczająco dużo negatywnego sprzężenia zwrotnego, aby opowiadać takie dowcipy, zwykle przechodzą one do innego zachowania, chyba że są naprawdę zawieszone w danej sprawie.

Nazywanie kogoś rasistą prawie zawsze jest bezproduktywne. Ludzie, którzy robią to cały czas, są tak samo dzielni jak rasistki.

To, co mogłem zrobić, to powiedzieć coś w stylu: "Nie sądzę, że to bardzo zabawne." i pozwól temu odejść. Jeśli facet dostanie słowo, które mówi, że takie rzeczy mają dla niego negatywny kapitał społeczny, będzie to potężna zachęta do zmiany. Jeśli nadal będzie eskalować, musisz stać się bardziej bezpośredni w swojej odpowiedzi.


Muszę zaznaczyć, że wiele rzeczy jest nie tak z komentarzem twojego współpracownika, pomijając rasistowski ton.

Po pierwsze, miliony Afrykanów pochodzi z krajów, które były kiedyś koloniami Imperium Brytyjskiego. Jako obywatele brytyjskiej Wspólnoty Brytyjskiej mają prawo do migracji do Anglii, a wiele z nich robi. Dzisiejsze Londyn jest bardziej wielorasowe niż wiele amerykańskich miast. Większość z nich ma nieco bardziej afrykański wygląd niż Meghan. Mówią jednak po angielsku z brytyjskim akcentem, który sprawia, że ​​mój angielski brzmi bardzo obco w porównaniu. Twój też, prawdopodobnie.

Po drugie, publiczna sieć bezpieczeństwa socjalnego w Anglii jest nieco szersza niż w Illinois. Ludzie otrzymują darmową (bezpłatną) opiekę medyczną i naukę uniwersytecką w Anglii, a świadczenia te obejmują zarówno klasę średnią, jak i osoby ubogie. Jestem pewien, że mają coś, co sprawiłoby, że karty Link wyglądałyby marnie w porównaniu.

Po trzecie, Wielka Brytania nie zawsze była wolna od rasizmu, jak jest dzisiaj. Jeśli cofniesz się o jakieś sto lat, siły zbrojne Stanów Zjednoczonych zostały zintegrowane (zostały one później posortowane), podczas gdy Brytyjczycy utrzymywali nie białych kolonizatorów w osobnych siłach bojowych. Począwszy od zakończenia II wojny światowej, Anglia przeszła gruntowne przeróbki swoich poglądów na rasę i pochodzenie etniczne. Tymczasem Stany Zjednoczone robią dwa kroki naprzód i jeden krok wstecz. W USA wrogość wobec "tych ludzi" napędza ekonomiczna rozpacz i poczucie, że jeśli wygrywają, tracimy. To prawda, czy "ci ludzie" należą do innej rasy, czy są imigrantami, czy nawet pochodzą z innej części Stanów Zjednoczonych.

Powodzenia ze swoim współpracownikiem. Mam nadzieję, że opuścisz świat lepiej, niż go znalazłeś.


ab2 11/28/2017.

Pierwsza wersja mojej odpowiedzi odnosiła się do małżeństwa międzyrasowego kilka pokoleń temu w rosyjskiej rodzinie cesarskiej i brytyjskiej rodzinie królewskiej. Poznanie tego fragmentu historii było odczuwalne przez komentatora jako wymagającego zbyt dużego wysiłku. (Jeśli jakiś czytelnik jest zainteresowany, zobacz poniższy link: Najeda Mountbatten .)

Ważniejszą informacją - something that everyone should know - jest to, że każdy żyjący dziś człowiek może prześledzić swoje pochodzenie w Afryce. Ludzkość wywodzi się z Afryki i wyemigrowała z Afryki, by zaludnić resztę świata.

Dlatego też, jeśli nie masz do czynienia z kimś, kto jest bezwiednie ignorantem, może być odpowiednia odpowiedź

Jesteś także Afrykaninem. Wszyscy jesteśmy. Każdy na świecie może prześledzić swoje pochodzenie z powrotem w Afryce. We are all emigrants from Africa.

1 comments
Catija♦ 12/01/2017
Komentarze nie są przeznaczone do rozszerzonej dyskusji; ta rozmowa została przeniesiona na czat .

Jeff 11/28/2017.

Doing nothing is dangerous. Masz opcje - i żaden z nich nie jest doskonały.

Odpowiedzi do książek:

  1. Zgłoś go do HR

  2. Zgłoś go swojemu szefowi lub jego szefowi

Inne opcje:

  1. Zadawaj pytania wyjaśniające - mam nadzieję, że widzą, że nawet jeśli nie uważają, że zrobili coś złego - wiedzą, że myślałeś, że to zrobił

  2. Powiedz "to jest tak oświecające" - często nad ich głowami. Używam go cały czas w ustawieniach społecznościowych, gdy niektórzy zobaczą, co zrobiłem. Inni nie.

  3. Zadzwoń do nich albo bezpośrednio, albo powiedz, że słyszałeś o tym w The Archie Bunker Show. (Nie każda opcja dotyczy każdej sytuacji, szczególnie tej ostatniej).

Powodzenia.

5 comments
2 Martin Dawson 11/29/2017
W jaki sposób jest niebezpieczny?
2 Jeff 11/30/2017
Milczenie jest podejmowane w najgorszym przypadku. Przyczynia się do tworzenia wrogiego środowiska pracy. Mam nadzieję, że pomoże to wyjaśnić, co miałem na myśli
1 Martin Dawson 11/30/2017
imo to nadmierna reakcja, aby nazwać to niebezpiecznym i zgłoś to, kiedy jest bardzo prawdopodobne, że żartuje. On właściwie nikogo nie skrzywdzi, to tylko nieodpowiedni komentarz do OP, którego nie zna na tyle dobrze, by wiedzieć, że to chyba żart.
1 guest271314 11/30/2017
@MartinDawson Ktoś robi żart na koszt kogoś innego, w umyślnym wysiłku, aby psychicznie wpłynąć na drugą osobę. Powinny zostać natychmiast zwolnione. To, co powinni naprawdę zrobić, to zajrzeć do samej korony, aby odkryć, że jest wielu oryginalnych ludzi na planecie, którzy byli królami i królowymi w całej Europie. Bez królowej Szkocji, która wyemigrowała do Albionu ze starożytnego Egiptu, nie byłoby Szkocji.
Jeff 12/03/2017
Nic nie wiem o tym, co się wydarzyło w "na przykład". Odpowiedziałem na pytanie ogólne, które w rzeczy samej uważało to za rasistowskie. I tak "niewinni przechodnie" zostają zwolnieni. Stało się to w firmie, w której pracowałem w 2000 roku.

Pieter B 11/29/2017.

W tym konkretnym przypadku przeciwdziałałem bezpośrednio i asertywnie.

O czym mówisz? Jesteś głupi? Nie wiesz, jak udana jest aktorka Meghan Markle? Do tej pory prawdopodobnie zarobiła więcej pieniędzy niż ty i ja w połączeniu ..... na całe życie. Nie, nie sądzę, że będą potrzebować karty Link.

Prawdopodobnie wypowiedziałbym uwagę: "Czy jesteś głupi?" ale z dużym uśmiechem. Lub zastąpił go: "Czy rzeczywiście wiesz, kim jest Meghan Markle?".

3 comments
Obie 2.0 11/30/2017
Nie zaakceptowałbym tego i prawdopodobnie nie zastosowałbym tej metody, ale przyznaję, że jest to kusząca odpowiedź.
Pieter B 11/30/2017
@ Obie2.0 Ludzie szukają uniwersalnego reagowania na daną sytuację. Jest to trudne, ponieważ taka reakcja jest całkowicie odpowiednia w mojej kulturze, ale mogę zrozumieć, że inne kultury miałyby problemy z "bezpośredniością". Może tylko odpowiedzi od mieszkańców Illinois są odpowiednie.
Dawood ibn Kareem 12/04/2017
Prawdopodobnie nie pójdzie do pracy. Nawet jeśli nie wie, kim jest Meghan Markle, na pewno uświadomi sobie, że książę Harry najprawdopodobniej nie potrzebuje pomocy finansowej ze stanu Illinois.

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags